Väsymys ja voimattomuus vielä vaivaa ja tänään on ollu ihme närästystä.

Olen 2 yötä peräkkäin ollu tytön kanssa ja hän on joka yö herättänyt. TÄmä on meillä todella tuttua, vaikka hänellä onkin ikää koht 6v. Siis en ymmärrä miksi hän kotona mun kanssa heräilee öisin.

Työt ei onnistu. En jaksa keskittyä enkä sellai. Liekki hametta olen jaksanut vaan pari kerrosta tehdä nyt illalla ja sitten sano kädet ja silmät et lopettaa tarvii.

Yleensä illat sitten meneekin siinä että odotan va että koska kello olis ni paljon että kehtaa men nukkuu...

Kävin muuten viikolla kangaskaupassa hakemassa parit kankaat... Tarkoitus olisi jaksaa tehä tytölle kesähame. Mut katotaan jaksanko jo huomenna kattoa ja tehä. Kotona olisi kyl muitakin mitä pitäisi valmiiksi tehä. Mulla on va ton vaatteitten kanttauksen kanssa ongelmia. Jos täällä käy joku viksu ja ompelutaitoinen piipahtamassa, voisi kertoa mulle vinkin kaula aukon ja helmojen ja hihojen viimeistelyyn...