Sain tossa alku viikosta ihan mahottoman ihanan blogi voiton KÄSINTEHTYÄ (linkki myöhemmin) blogista.

 

Siis ihastuin tähän kirjaseen jonka sain. Joitakin sivuja siitä laitan näytille, mutta joko vika on tässä koneessa, tai sit vuodatuksessa. MOnta päivää kuvien siirto on kestänyt iäisyyden ja monet kerrat olen lopettanut kesken.

 

Olen miettinyt, Olisiko tämä hyvä isälleni kortiksi tai sit synttärilahjaksi? Mitä mieltä olette? TOi naisen kuvan saa pois tosta keskeltä. Isäni pitää vuosijuhlia 30.8. 1795657.jpg1795664.jpg1795684.jpg1795708.jpg1795720.jpg

tämmöistäkin paketissa oli myös... Aahhh...1795730.jpg

ja uusi tuttavuus, musta-valkoisia papereita... On mulla ollu samaa sarjaa muuvärisena, mut tällä värillä ei koskaan... Mitähän näille tekis? Täytyy yrittää johonkin korttiin tai semmoiseen laittaa. No tuleepahan hyviä papereita poikien kortteihin :)

Mut nyt jatkan neidin tota topin tekoa ja lopetan taas tämän koneen kidutusta. Tai onkohan se mun kidutusta?

 

ps. Otin muuten omista serveteistä kuvia, jos joku haluaisi vaihdella/ostaa tai jotain muuta. Mulla meinaan on vino pino niitä :) Mut laitan niitä tänne sitten taas, ku hermot kestää enemmän

pps. Huomenna sitten asianajajan luokse...