Ilta on tässä kulunut välillä tota huivia tehden ja välillä koneella. En va jaksa pään kanssa olla paikoillaan kunnolla. Onneksi hammas saatiin jokseekin poramalla ja ronkkimalla kuntoon. Oli kuulemma sellainen että voi olla ettei toi korjaus mitään auta. Joutuu vissiin tämä neiti juurihoitoon.

Tässä olen yrittänyt pitää tätä ns. kaloreita jokseekin ojennuksessa. Onneksi äitillä ei ole kaapissa ku maidollisia keksejä, eikä sillä ole pullaa. Vikat kaakaot ovat tossa mukissa, ennen kun huomenna pääsen kauppaa (ehkä).

Sossusta tuli takas virkistysrahat, joten hieman helpottaa tämä rahatilanne. Päätin että katon itelleni parit housut netistä. Kerran sitä mäkin vaatteita saan ostaa. Olen tainut ehkä yhen paidan ja yhet housut tänä vuonna ostaa itelle. En pahemmin ostele vaatteita itelle, koska en kestä kattoa niitä koko lappuja ja niiden suuria lukuja. Pari mittaa äitii käski tossa kattoa. Reisien kohdalta olin 113 cm. Siis melkein yhtä paljon mitä tyttö on pituutta. On pakko alkaa jotain alkaa tekee. En todellakaan pysty enkä voi tälläi olee. En mä mitenkään langan laihakaan haluu olla, mutta kun ei mun jalat kestä tätä painoa enkä mä itekää. Vaaka näyttää Lo:ta eli patterit vissiin menny sillä välii ku olin tyksissä.

Kirjastossakin taas vaihteeksi kävimme. Löysin nyt helppoja kaavoja naisten paitoihin ja housuihin. Ajattelin kopioida ne ja sitten alkaa rättikaupasta kangasta kahtoo. Jospa eksyisimme ehkä huomenna sinne. Niin ja tietenkin löysin kivan korttikirjan, josta katon ideoita uusille kortteihin. Koskahan mä saisin niitä kortteja tonne myyntiin asti. Ehkä sitten kun pääsen siihen asti että saisin otettua kuvia ja sitten jne.

Pitäis jaksaa huomenna mennä kaupunkiin tukihenkilöä tapaa. Toivottavasti päätä ei särje ja muutenkin olo tulee iloisemmaksi. Muuten musta ei pahemmin ole hyötyä.

Iida on näyttänyt taas oman luonteensa. Eilen hän oli yhtäkkiä lähtenyt taatan hoidosta ulos ovesta paljain varpain. Isä oli sen naapurin rappusilta saanu kiinni. Hän oli kuulemma TAAS eilen ollu ilman turvavyötä autossa. EI isä näe jos se ottaa vyön pois kesken ajon. Kun hänellä on kuulemma niin tylsää. mut totuus on että häntä VITUTTAA kun hän ei enää saa tahtoaan läpi.