Muutama päivä olen ollu taas hiljaa täällä. Olen oikeastaan ollu aikast omis oloissani ja punninnu mielipahaani itteeni. Helvetin moinen syyllisyys niskassa ja se ei paljon auta, miten muut ihmiset mua kohtelee. Ihan kun toinen ei ite tajuu kuinka paska oikeastaan on. Pitääkö muiden sen sitten sanoa tai näyttää. Tämä henkilö tietää sen itekin, siis siitä kenestä puhun. Jos hän vähääkään lukee omia puheitaan ja lukee tätä tekstiä.

Olen kotona virkannut sitä ruutuvirkkausta ja olen huomannut että se alkaa jopa pikku hiljaa valmistua. Hirveen iso siitä ainakin tulee, mut ei se haittaa, sillä mulla on 3 lasiovea kotona, mihin sen voin laittaa.

Aloitin myös tossa joku iltaa sitten tekee neulomalla kassin. Löysin ohjeen novitan sivuilta, kun sitä kattelin. Sielt löytyi myös hieno tai selkee lapasten ja sukkien ohjekin.

Ajattelin, jos tekisin tytölle tarhakassin tollai kanssa. KUn siihen ei tarvi mahtuu ku varavaatteet. Tyttö saa muutenkin harjoitella kantamaan kassiansa.

Eilen jäljensin myös kaavojakin. Saan sit joskus tehä niistä jotain.

Ompelukonetta tuli eilen sauhutettua, kun neuloin 2 lakanaa yhteen. Tarkoituksena oli sellai että olisin niin saanut lakanani pysymään paikoillaan. Pitää vaa jokseekin miettiä, et pitääkö sittenkin toi 2x 80 cm petari puolittaa ja niin saisi toi mun lakana viritelmän pysymään. Mut se onkin harkinnan alaisena vielä.

Eilen tein kiukuspäiten sellaista mönjää, rasvaa, sokeria ja kaurahiutaleita. Oli muuten hyvää ja tietenkin kivan kaloripitoista. Ehkä olisin halunnut että eilinen pulla olisi laittanut mahani ihan överiksi, mutta saikin vaan pääni särkee. Hitto!

Taidan olla aika masiksessa tämän painon kanssa. Ja mulla on hevosen lääkkeen mahas. Edelleen epäilen ettei ne mitään mulle auta. Vielä ku olen ihmetelly kun tulee pieniä tyroxin paloja, aamulla avatessa lääkettä, sielki oli niitä. Eli, eikö se sittenkään imeydy muhun? Imeytyykö muhun vaan kaikki paskat? Kalorit, rasvat ja sokeri. Hitto!

Jumppapalloon en ole koskenut viel kertaakaan. Ehkä pelkään et se hajoo mun painostanu.Tai jotain.EN ole vaakaan ees kattonut.Pelkkä ajatus saa voimaan pahoin.

KAikki on perseestä. Painun syömään suruuni!!