pitkästä aikaa sain nukuttua yön suht kunnolla, mut silti sain ihanan herätyksen. Ihan kamala pääsärky. Siihen ei auta aamupala, ei jätski eikä tee. Ei viitsis ottaa lääkettä... Voi olla, kun eilen muljahti illalla toi olkapääni, että se olisi joksseekin syyllinen tähän kipuun.

Pitäisi varmaan alkaa hieman ottaa itteäni niskasta kii tai heittää itteäni puolen kilon kivellä. Että heräisin tähän päivään. Kotona olisi jonkun verta tekemistä, mutta ei va mitenkään saa kaikkea tehtyä. Mun pitäis jossain vaihees tehä inventaario omaanvaatekaappiin.Ottaa huonot ja kulahtaneet ja rikkinäiset pois. Sitten kirjoittaa ylös lapulle mitä tarvittaisiin. Samalla tarvis se tehä iidanki kaappiin.

Sit sama tarvis tehä keittiön kaappeihin ja ottaa viel huonotki pois.

Pieneltä noi tuntuu, mut isolta mulle. Ainakin kun tänään piti aloittaa ja samalla kipee... Ei perhana!

Olisiko jollakin myynnissä uutta päätä? Olisin todella iloinen. Tosin se pää sitten tarvis olla sellainen että siinä ei pahemmin vikaa ole.

Sit olen myös miettinyt niitä ATC korttien tekemistä. Jokunen mulla on, mitä teimme iidan kanssa joku aikaa sitten. Mulla va on niin perhanan iso pelko ettei ne kenellekään kelpaa tai niissä on jokin vika. Jotenkin näen va jokaisessa asiassa vaan jotain vikaa enkä voi hyväksyä tekemisiäni tai luonnoksiani. Siksi ehkä mulla onkin 100 työtä tekovaiheessa, koska en suostu hyväksymään niitö ja sitten aloitan uuden enkä hyväksy niitäkää jne... Sit va joskus teen ne hyväksynnästä huolimatta valmiiksi...

Joululahjojakin pitäisi alkaa miettiä, mutta ajatuksia olisi monia, mutta toteutuksia ei ole niinkään monta.