Olimviime yön vanhempien lattialla nukkumassa, kai äiti halus kattoo että mulla on kaikki ok. Olin ja olen vieläkin aika allapäin ja sellainen. Samalla eilen äitin kanssa puhelimme isästä, molemmat pelättiin saako isä kohtauksen taas, mut onneksi ei ees näyttänyt sen näköiseltä. Ehkä syy siihen oli, että oli just aamulla tullu mökiltä ja jakso hieman enemmän.
Mutta mä en jaksa. Miten hemmetissä selviin marraskuussa oikeuteen? Miten jaksan nämä kaikki käydä läpi? Ehkä on helppo sanoa että sellai, että ei ajattele ym, mut kun olen tämmöinen paska että ajattelen jopa vahingossa ja sit hierrän ja kierrän niitä 24/ päässäni.

Peruin eilisen tk:n menon ja se ei ilolla ottanut sitäkään vastaan. Ensi viikolla on kokous tai palaveri ja sinne pitää jotenki raahautua ja kuunnella. En jaksais millään alkaa mitään selittää. Sillä selitykseksi ei kelpaa että, vituttaa ni hemmetisti tämä paska maa.

Yritin aamulla puol unisena tehdä kortteja, mutta koko yön valvominen on saanut hermot kireelle. Mikään ei tunnu onnistuvan. Mut kaipa sitten ne joskus onnistuu.

Eilen iltainen virkattu pipo on tossa edessäni. Muutamia juttuja tarvii siihen tehä viel. Yllätyin, kun äiti oli todella iloinen siitä että olin tommoisen tehnyt. Yleensä äiti kumoo kaiken. Mut hän sanoiki sossus et pitäis saadamun työt muualle ku kodin kaappien perälle.

Tos ennen päikkäreitä, paketoin siskonpojalle ne tekemäni sukat. Saan huomenna sitten kuulla, kelpaakohan. Otin tänne alas mukaan sukan alun, jota teen iidalle. Oikein railakasta :)

Äitin kanssa eilen keskustelimme nykyajan muodista. Äiti kun sai näytelehtenä suuri käsityölehden uudemman numeron. Siinä puhuttii kauhiasti näistä turkis reunoista, (mitä tässä puhutaan hörhö) Aloitin kesällä tyksis tekee tytölle yht pipoa, jossa oli turkis tai semmoinen reuna ja hän eilen sitä piti. Sit muistin sen lehden ja kun siinä puhuttiin siitä reunasta. Olenkohan mä muodin edellä??? No sukkiin tulee sitä reunaa kanssa, vaikka ne peittyvätkin. Mut vielä en tiä, teenkö kantapään vai en.Mut onhan mulla muutaman kerroksen verran aikaa miettiä.

Ja sadulle terveisiä, kyseinen henkilö varmaan tietää kenestä puhun. Kirjekuoresi oli IHANA, ja olen tossa eilen sitä kuolannu ja tänäänki. Pitää varmaan ottaa kuva siitä. Ni ja Satu, vaikka kuinka Netlogis seikkailen, ei siel kukaan tuttua ole. Ja mun dietti ym ei pidä, mut ei ahmintakaan ole. Kai. Nyt tossa syön sipsii ja kolaa, ihan sen takii ku ketuttaa ja eilen ostin. Mut en tiä paljonko mahani kestää enää. RUokaa olen syöny tänään jo ja aamupalaksi lettuja, eli sellai saan noita sipsejä syä ihan hyvin.