Viime yönnä en nähnyt, tai en ainakaan muista, unta. Tosin olisi se ollu aika järkky tytölle, joka yötä oli kotona. Mut nyt muistan hieman mitä edellisenä yönnä näin.

Oli joku sukujuhla, tai joku semmoinen. Ei kauhian iloinen juhla, va ehkä hautajaiset, mut en saanu selvää. Porukka ryyppäsi yhes omakotitalossa ihan sikana ja kuljeskeli pitkin polkuja. Se missä juhlia tai sitä juttua vietettiin oli pappan talo. Muistan sen että olin kiukkunen kun heti alusta asti porukka oli räkäkännissä. Lopuksi mä löysin jostain pari siideriä ja ekasta Euroshopperin siideristä sain itteni ihan känniin. Mutta sitten siihen pihalle, missä mä istuin ja katoin toisten tekemisiä, alkoi porukka kokoontua ja tekee jotain nuotiota tai vastaavaa. Mutta niillä ei ollu tulitikkua, va yritti puulla jotenki ihmeellisesti sytyttää. Onneksi joku tuli siihen väliin eikä tulta tullu. Mä hamusin lisää siideriä ja kävin välillä väärillä tölkeillä, kunhan vaan sain sitä ihme siideriä. Sitten jossain vaiheessa sisällä tuli ongelmia, kun oli makeat leivonnaiset jääny johonkin ja he sitten mietti voisko joku vaikka tehä niitä. Kukaan muu ei muka voinu, mutta joku sukulainen sitten ehdotti mua (?). Muut epäröi, mut suostuivat. Mut sitten haettiin ja kysyttiin että tekisinkö / osaanko tehdä Hanna-tädin keksejä. Suostuin hieman epävarmasti. Olin niin räkäkännissä että en pysyny pystyssä kun tukea ottamalla. Aloin leipoo sitten ja taikinasta tuli ihan paksua puuroa.... Porukka epäili että mahtoko se onnistua ym. Ja sitten tietenkin ÄITI SOITTI....

Että tämmöstä tänään. Tai siis eilen. Onhan se hyvä että saa nukkuessa räkäkännissä olee, mut alkaa toi alkoholi tehä hengellisesti aika heikkoa.

Nyt täällä on tappelua, miksei iida voi muka salaattia leivän päällä syä. Hän väittää että kun oli laittanut salaattia suuhun, oli alkanu heti yskittää (allerginen tai salaatti huonoa) Ja kun mä en pahemmin anna periksi, sillä ite söin 3 viipaletta tai semmoista samaa salaattia, enkä viel ol kuollu.

Äitille tein eilen ehdotuksen, eikä hän ihme kyllä tyrmänny sitä. Jos hän ostaisi kortinpaikalla tai semmoisen digiboksin mulle, ni he sais ton mun oman ittelleen, ja et mä voin erotuksen ehkä sitten maksaa.

Mut tämmöst tänään, katotaan mitä päivä tuo tullessaan...