Tytön leikkaus on mennyt todella hyvin. Lääkettä (särky) ei ole tarvinnu oikeastaan ollenkaan. Annoin heti kotiin tullessa pitkävaikutteisen , mut ei sen jälkeen ole tarvittu. Jätskiä ei ole tarvittu, mut olen antanut silti. Eilen ostin niitä mansikan makuisia pillejä (jotain huuhaata), ihan siksi, kun ite juon joskus kaakaota saa tyttö sit tota. Kaakaota emme uskalla antaa sillä olemme jotenkin yhdistetty se siihen rokkoon. TOsin sunnuntaina 4-5 mariannekarkkia ei laittanut rokkoa tulee, mut pääsiäisenä pieni (n. peukalon pään kokoinen) suklaamuna sai rokon tulee. Äitin kanssa puhuttiin eilen että onneksi nyt ei ole tarvittu sibicorttia.

Tytön maha toimii, mut nyt on tullu ilmaa taas vaihteeksi ihan älyttömästi. Tosin hän syö ruisleipääkin. Ei ainakaan mulle ole nyt mahaata valittanut. TOivottavasti se helpottais ainakin tämän toipilaan aikana.

Tyttö on koko viikon ollut nyt kotona, mut ulkoillut silti. Tänään olisi ajatus mennä kyläilee tonne toiselle puolelle kaupunkia ja sitten tyttö menee mun siskol saunaan ja mä tulen kotiin linjurilla. Tytön pyörä on tullu pieneksi, ja äitini oli ajatus hankkia uusi. Mut eilen sit kuulimme et tutulla olisi varastossa kai jokin vanha. Parempi kai se vanhaa on alkaa harjoittelee, kun upo uutta. Tyttöhän ei osaa ilman apupyöriä viel ajaa. Tosin olen ennenkin tota motoriikkaa puhunut ja sitä että hänen kävely ym on ollu ongelmallinen. Ja nyt näkee tässä pyöräilyssäkin sen. Onneksi tota liikkumista on kovalla harjoittelulla saatu paremmaksi, ppt:n mukaan. vaikka tyttö kompuroi ja satuttaa itseään viel. Siskoni on koko talven yrittänyt luistelua opettaa tytölle ja näin tasapainoa ja kuulemma ihan hyvin meneekin. Mut nyt tulevana kesänä on toi pyöräily ja uinti sitten mun osaltani.

Mut sit käsitöihin...

Ympyrätakki meni nyt hieman varikolle, kun en ole kotoota muistanut uutta kerää lankaa tuoda. Eilen kirpparilla huomasin tärkätyn virkatun kupin ja innostuin siitä. Aloin heti tekee yht koeversiota ja tietenkin äippä oli vieres kannustamassa.

Kortteja olen kotona jo ajatellu että tekisin, mut ei oikein onnistu se. Entiä mikä siinäkin mättää taas. Mut muilla on todella kauniita kortteja näytillä aina.