Sitten Tiimarista ostin sellaisia styrox kaartioita, missä oli pää kans. Annoin tytön taas maalata ne ja tehä kasvot. Sitten ideoisimme erinlaisia siipiä mm. kakkupaperista ja foliopaperista. Lopuksi sitten enkelit saivat hiuksiksi pumpulia.






torstai, 14. joulukuu 2006
Sitten Tiimarista ostin sellaisia styrox kaartioita, missä oli pää kans. Annoin tytön taas maalata ne ja tehä kasvot. Sitten ideoisimme erinlaisia siipiä mm. kakkupaperista ja foliopaperista. Lopuksi sitten enkelit saivat hiuksiksi pumpulia.






KAIKENLAISTA MITKEKSIN MILLOINKIN....
TLHETKELLEKSYNEITIHMISIN KNYT...
Jos haluat *hali minua*-linkin halilaskurin lissi lis t
*hali minua*
Kommentit