Mun kirpparilankani löytyi. Se on kivaa, ku oli vyyhdis. Toista selvitin rullaksi eilen 5 tuntia ja sitten menin nukkuu. Toinen meni tänään jo paremmin. Se lanka on 60% puuvillaa ja 40% jotain muuta. Ekana siitä piti tulla kolmiohuivi, mut taidanki tehä topin itelleni, J*LLEEN. Mitä muutakaan tekisin...Hei te harvat lukijat voisitte kehittää mulle, mitä voisin alkaa tekee... Mä en ole mitenkään hyvä nauloo tai kutomaan enkä virkkaa, joten älkää PLEASE keksikö mitään kamalan vaikeeta työtä... Enemmän teen pyörypuikoilla...

Miettisin tässä et pitäiskö mun ottaa noista vapun tauluista tai taulusta kuva ja laittaa tänne, toi delfiini on hieman kesken viel, mut kaipa se jossain vaihees valmistuu. On hieman tuskaa tehä 4mm kynällä ja värittää, ku tyttö hilluu vieres ain välil.

Onhan mulla yks raaputustyökin jossain valmiina, toista en voinu tehä, ku en löytänyt mistään sitä raaputusjuttua. Ja noita maalausjuttuja en voinu tehä vappuna, ku maalit ovat jossain...

Mut kai nekin on jossain vaihees pakko alkaa tekee valmiiksi.