Eilen tuli LIDLin mainos ja sanoin isälle HETI että tarviin ma kyydin kauppaan. LIDLis meinaan on taas lankatarjous. Ihastuin viimeksi siihen lankaan niin paljon, että HALUUN LISÄÄ :)

Eilen sain pari kirjettä postista. Toinen tuli yheltä, joka kiitteli joulukorttiani. TUlin paremmalle tuulelle ja päivän pahat mielet unohtu ees 2 minuutiksi. Aina ku joku jaksaa kehua mun tekeleita, niin ilostun. Meinaan aika harvoin kuulen sitä. Hän myös kysyi, jos tekisin hänelle pääsiäiskortit ja ehkä joulukortitki. JEE. SItten hän harmitteli että oli heittänyt omat askartelutavaransa roskiin. SAmalla mullekin tuli paha mieli, kun hän kertoi summan, Mut minkä sille voi...

 

Eilen tuli Kelalta pyyntö asumistukeen. Olen maaliskuussa asunut 2 vuotta jo tässä kämpässä. Se on saavutus, jos mikään.

Tyttö on huonona edelleen ja beni myös.

Iida ei tunnu syövän ees jogurttia. On väsynyt ja valittaa että sattuu. Onneksi tänään on lääkäri, johon mun äiti vie tytön. KAtoin jo tytöltä kuumeenki, mut näyttää muuten olevan va kuuma.

Benin haava on tullu rupiseksi tai sellaiseksi. Beni itkee ja pyytää apua multa. EN tiä mitä tekisin. Hänen karvansa on sotkeutunut siihen haavaan.

Isä kiroo ku digibox temppuilee. Melkein heitti eilen senki pellolle.

Että näin. Pitäisi jossain vaiheessa jaksaa päivittää käsitöitä, mut valvomiset ja suuret huolet tytön ympärillä on laittanut hieman kaikki rempaallaan. Käsitöitä ei jaksa eikä ees maistu tehä eikä paljon jaksa netissäkään roikkua. JOidenki blogeis olen käynyt blogilistalla. SAmalla olen huomannut että siel on mulla jo 2 onnellista tilaajaa. EN ole vieläkään jaksanut enkä ehtinyt laittaa sitä tilaus sivua. Ehkä pitäis nyt ettiä ja laittaa.

Sivupohjanki vaihdan tässä jossain vaiheessa, kun tuntuu kirjoittavan AINA valkoisella tekstillä ja jollen aina muista vaihtaa sitä niin käy köpelösti.