SANON MINÄ!!!

ihastuin isoäidin neliöihin, kun kerrankin oppisin tekee sitä. Löysin ihan vallan ihanaa lankaakin just yhteen juttuun, minkä ajattelin jus tolla isoäidin neliö tekniikalla tehdä.

No, olen nyt 3:na kirpparipäivänä väsänyt itelleni pochoa. Lankaa varasin 2  7veljestä. No tänään sitten huomasin että toinen lanka alkaa pahasti jo loppua ja en o paljon mitään saanut tehtyä. Äitin kanssa katoimme pochoa ja se on aivan liian pieni.

Ei muuta ku kauppaan ostaa lisää lankaa, mut kyseisessä kaupassa ei sitten ollu tätä lankaa ja joutusin ottaa ihan toisenlaista lankaa. Eli mulla oli 4 värilankaa ja joudun nyt sitten jatkaa yksi värisellä.

Äiti oikein painotti mulle etten saa PURKAA enkä ANTAA IIDALLE. On kuulemma LIIAN HIENO. tiedä häntä.

No kaupassa tuli sitten osteltua hieman sitä ja tätä ja sen kyl kassassakin huomas. Eipä sinnekää ole asiaa 3 vuoteen sit, :)

Isän kanssa puhelin , kun hän on ahkera tupakoitsija ja käyttää tulitikkuja jotka ovat hänen 9 sormelle parempi vaihtoehto kun sytkä. Sanoin isälle et alkaa mulle niit askeja antaa, tikut voi antaa vaikka naapurin jaskalle, mut tyhjiä askeja voisin alkaa ottaa ja alkaa niitäkin koristelee ja vaihtelee. Jouluna koristelin, tosin täysinäisiä askeja.

Mut kaipa mä alan tv:tä kattoo ja katon jos jossai vaiheessa taas jaksan alkaa tänne noita juttuja kirjoittelee. Eipä muuten mun käsityölakosta ollu sit yhtikäs tietoakaan tänään tai täksi vkl:ksi.

Mut sitten kun omalle koneelle eksyn ja saan laitettua kuvi, laitan EKOISTA ATC korteistani kuvia, jos joku haluais alkaa vaihtelee. KIKAN kanssa olemme sopineet jo yhen, mutta muutkin saa. Kortteja on nyt jonkun verran "varastossa" ja lisääkin saan. Löysin sopivasti eilen yhen laatikon mihin olin laittanut lehdistä ym kerämiäni kuvia ym. Oli niistä sitten helppoa koota kortteja. Toivon vaan että ne ovat ihan ok, vaihtoihin. Iida ainakin on todella innostunut, kun kerroin mitä ajan takaa...