1) Elämäni kestää ehkä kymmenen tai kaksitoista vuotta, jokainen ero sinusta merkitsee minulle kärsimystä, ajattele tätä ennen kuin hankit minut

2) Anna minulle aikaa käsittää mitä vaadit minulta

3) Isäntäni/emäntäni, älä anna minun pettyä, istuta luottamusta, siitä elän

4) Jos et ole minuun tyytyväinen älä ole kauan minulle vihainen, älä sulje minua rangaistukseksi sisään sillä sinulla on työsi, huvisi, ystäväsi, mutta minulla on vai sinut

5) Puhu joskus kanssani. Vaikka en täysin ymmärrä sanojesi merkitystä, niin ymmärrän joka solullani äänesi sävyn joka puoleeni kääntyy

6) Tiedät isäntäni, miten minua kohtaan käyttäydyt sitä en unohda koskaan

7) Pyydän, harkitse ennen kuin lyöt minua sillä leukani voisivat satuttaa sinua ja murskata kätesi pienet luut, mutta en koskaan halua käyttää niitä tähän....

8) Ennen kuin haukut minut työssäni haluttomaksi, vastahakoiseksi tai laiskaksi, ajattele: ehkä sopimaton ruoka kiusaa minua, ehkä olin pakotettu olemaan liian kauan auringossa tai kuumassa autossa tai saattaahan minulla olla - murtunut sydän!!

9) Isäntäni/emäntäni huolehdi minusta kun tulen vanhaksi. Myös sinä tulet olemaan joskus vanha

10) Rakas isäntäni/emäntäni.
Kulje jokainen vaikea matka kanssani!! Älä Koskaan sano: "En voi NÄHDÄ sellaista" tai "sen on tapahduttava poissa ollessani". Minulle kaikki on helpompaa sinun kanssani:
- MYÖS VIIMEINEN MATKANI. KIITOS.

Meillä on vain sinut: muista velvollisuutesi ihmisenä!!