Olen nyt nähnyt ja pystynyt tuntee 2 kertaa tytön hyvän olon. Vaikka hän on toipilas vielä.

Eilen hän oli joulumaassa. Jotkut lähihoitajaopiskelijat järjestänyt jonku joulujutun. Tyttö oli sieltä tullessa puheripulissa ja hymyili ja silmät tuikki tähtien kanssa kilpaa. Hän sano että siel oli TOSI kivaa ja ihanaa olla täysin vieraiden ihmisten kanssa. Hän oli saanut tonttujen ja joulupukin kans olla. JOtain juttua oli ekana pelännyt, mut ei sen jälkeen. Oli kuulemma saanut istua jonkun sylissäkin.

Tänä aamuna kun tulin sanoin hänelle että NYT hän pääsee pulkkamäkeen tarhassa. TYttö katto mua ku sonni uutta veräjää. Sanoin hänelle että menee ikkunaan kattoo. Tyttö meni ja tuli hihittäen ja peiton alle. Oli ku miten sen sanoin... hiiriä kömpisi pitkin selkämystä. Sanoin että jos päivällä on lunta hänen tullessa tarhasta, saa hän olla ulkona leikkimässä. Tarkistin äitiltä viel, ettei hänellä ole mitään suunnitelmia illaksi. Mä ku en tiä jos on joku juhlajuttu jossain mistä en muista.

Niin tyttö meni tarhaan, tosin ruokailut ei ole viel ihan ok. Tätin kanssa tarhassa puhuin siitä ja hän sano että niin ku mäkin että parempi et tyttö syö ees hiukan.

Siskonpoika oli eilen lentänyt jostain telineestä ja isä meni nyt sinne vahtii ja kattoo et sisko pääsee hammaslääkäriin pojan kans. Mä sitten täällä olen pojan kanssa ja nauran ku se kuorsaa. Äiti lupas eilen et beni pääsee kitarisaleikkaukseen jollei poraaminen lopu. SAnoin et vedetään samalla sitten molemmat päät (pallit ja risat) [lol]

Mulla oli aamulla toinen puoli huulest ihanan turvoksissa. On finni kehittynyt tohon huulirajaan ja laittaanut sen turvoksiin. Tosi kivaa.

Ite viel väsyä puukkaa ja eilen sain todella raivonkohtauksia. PArkusin ja huusin. EN halunnu ketään nähä. MEnin kotiin peiton alle ja otin nallen kaunaloon ja itkin. Ilmeisesti se oli vika tikki että äiti meni vaihtaa mun puh. numeroani, vaikka kuinka kielsin. Kiva ku ei tiä koska se vaihtuu. Uutta en tule opettelee ja äiti saa sen uuden numeron ilmoittaa jokaiselle ketä sitä tarvii.

Käsityörintamalla:

olen noita pantoja tehnyt oikein urakalla. Äiti ehdotti että laitan niitä myyjäisiin sunnuntaina myyntiin. Jos vaikka joku haluaa ostaa tai tarvii. Ainahan niitä lisää saa tehtyä.

Kuvapäivitystä tulee heti kun ehdin kuvat laittaa koneelle. On tässä eilenkin ollu niin että kotiin tullessa menin suoraan nukkuu ja sitten heräsin ja lähin taas.