Mitäpä muuta tänne kuuluupi. Oma kone tuli ja lähtee samantien taas ainakin viikoksi huoltoon. Onkohan tässä enää mitään järkeä?

Kortteja menee "kaupaksi". IHAN kirjekaverini teki tossa ns. tilauksen.Tarvii vaan mennä ja muistaa mitä kaikkea se halusi. Aikast hyvä maku sillä on, sillä hän otti tai haluaa sitä yhtä kuolattavimmista korteista :)

Niin olen muutenkin myymässä näitä mun tekeleitäni, jos joku joskus haluaa... TOsin näitä kortteja tekee aika moni ihminen.

Nyt olen tässä koko vkl:n tehnyt tilkkuja eri langoista. Niin niistä kirpparilangoista, josta yhest mun pitääkin kysyy mitä se on. JA samoin niistä langoista mitä mulla kotona on. Teen 8 palan tossuja ja kattelen sitten mitä niillä teen. LAitanko jokusille pakettiin tai meenkö huuto. nettiin laittaa myyntiin. Muutenkin tarvis laittaa noita prinsessan pieniä vaatteita kuvattaviksi ja myyntiin... Jos vaikka sais lisää rahaa siihen juttuun... Täytyy kahtoo illalla kun saa nä päivä jutut tehtyä....

Niitä voi sitten kattella, jos kiinnostaa siel nim. HALINALLE2006 muistaakseni....Siitä on jonkin aikaa, ku viimeks myin siel...