Onko pesukone töpännyt?

Onko mulla vaan silmissä vikaa?

Meinaan olen tässä viikolla jo kattellut että maha ei pömpötä ihan niin paljon, että olisin 9kk raskaana. Onhan se viel iso, mut ei sellai epätavallisen. Ei niin turvonnut enää. MIkähän senkin aiheutti? Olen äitistäkin huomannut, että hän on hieman kattellu ettei maha paha ole.

Sitten ku aamul laitoin yhet housut, ei nä kiristä enää nii paljo. Ja näiden kangas ei o venyvää.

Onko TAAS tapahtunut se ihme, että kun ei ajattele mitä syö ja käyttää enemmän va kiellettyjä juttuja, niin jotain kropas tapahtuu? Muistiini tuli va silloin yläasteella, kun söin pelkästään 10 munkkia / päivä ja laihtusin 47,5kg/170cm. Kroppani on hieman ihmeellinen. Sen on huomannu lääkkeiden sivuvaikutuksistakin. Ne mitkä piristää, ne väsyttävät ja ne mitkä väsyttää, piristävät. Olen ihmeellinen.

Mut tästä kai sitten on helppo alkaa ottaa ja enemmän kattoo mitä suuhun laittaa.

Askelmittaria en ole käyttäny viel, sillä en ole painoa kattonut viel, joten en ole kytkeny sitä.

EIlen huomasimme et isän boxi on ilmeisesti rikki, kun se pätki ja vaihto kanavia. Nyt eilen kun hain oman hänelle (itellä sit ei ole) niin ei ole temppuilu ollenkaan.

Viime yönnä meni jotenkuten. Olen 2 yötä ollu ilman iltalääket (nukahtamis). Tosin viime yö meni omituiseksi siksikin, koska jäin vanhempien lattialle nukkuu. Lattia oli kylma ja muutenki outo paikka mulle. Aamulla onneks beni sitten tuli lämmittää mua ja kömpi peiton alle.