Oon ihan onnest sekaisin...

Posti toi mulle ihanan kuoren, enkä osannut oottaa ees.

Kuoren sisällä oli kirjepaperia, kuoria ja postimerkkejä...Ja niihin kaunis kansio...

Oli siel laskukin, mut ei ollut summaa eikä maksaja ollu mä...

KIITOS SATU, kun lähetit sen. Laitoinki sulle jo viestiä ja varmaan saat monta kertaa kuulla kuinka iloinen olen.

Satuin vaan viime kirjeessä kertoo että hänellä oli kaunis paperi ja kuori ja näin hän mulle sit meni koko pakkauksen ostaa. Voi et häntäkin.

Vaikka mulla ei sellai ole kavereita ollenkaan, ni mulla on tosi kultaisia kirjekavereita ainakin. Mut on niitäkin moneen lähtöön. En mä aina tarvi tälläisiä lahjoja, mut onhan se pieni piristys välillä. Kumpa ite tietäisin miten mä voisin kavereitani muistaa aina. Tosin muistanhan mä kirjeillä, tosin nekin nykyisin tuuppaa hieman myöhästelemään.

No niin, asiasta toiseen. Kävi tossa Tiimarissa ostamassa sille 30 vuotiaalle miehelle korttijuttuja. Löysin eilen netistä hienon mallin liittyen siihen paitaan, ja kravattiin. Mähän yhes vaihees tein sillä Iiris jutulla kravaatin, mutta nyt olis ajatuksena tehä paitapurero, ja siihen kravaatti. Mutta ohjeessa oli myös liivi. Mut hyvin se asia nyt on. Mä tossa teen ne kortit jossain vaiheessa, kun mulla nyt on ainekset ja sitten lähetän kyseiselle ihmiselle.

Olen myös nyt päättänyt, että alan nimikoida tekemäni kortit, eli alan laittaa sinne tekijän nimen. Näin saan varmistettua sen että kukaan ei mee kertoo että ite on tehnyt, vaikka mä olen tehnyt ja näin saan myös ehkä kerrottua sen että, jos joku haluaa tilata multa suoraan niitä kortteja ja jos tahtoo tehdä tilauksen. Muttamust on ihanaa että ne harvatkin haluaa luottaa muhun ja näihin korttien tekoon.

Vitsi ku taas asiaa on ku mitäkin. Eilen menin purkaa mun 2 vuotta vanhan päiväpeiton, josta alkoi mun kutomisurakka. Näin mä saan sitten erinlaisia lankoja sitten taas käytettyä muuhun, kun en kerta ole tyytyväinen siihen peittoon. Ajatuksena on että alan niistä tekee jonkun verran varrettomia sukkia joululahjoiksi. Ajattelin TAAS kerätä laatikollisen lahjoja ja sitten paketoin... Huomasin viime jouluna että se on kaikkein paras keino saada, koska ei niitä viitsi jokaista paketoida.