Yöt ja päivät olen miettinyt ja nettiä selaillut erinlaisten ystävänpäiväkorttien aiheiden kanssa. EI haluais olla niin samanlaista eikä liian erikoista. Kuulemma sama ongelma on äitilläkin.  Äiti sit eilen antoi mulle taas hieman askartelutavaroitaan ja illalla soitin hänelle ja sanoin että multa saa mitä vaa ja koska vaan, jos joskus haluaa. ELi suomeksi, taisin ehdottaa että ne ovat yhteisiä. Äiti niin hiukan onneksi VIEL askartelee, joten pelkoa ei ole ison rahan menetyksestä.

Viime yönnä tuli myös mieleeni, Mahtaako joku olla kiinnostunut tekee sananhaku (DECO)a? Tai kyl mä ne alku valmistukset tekisin, mut haluuko joku osallistua sen sivujen tekoon? Olen vaan huomannu ettei kauhiasti ketään ole kiinnostanut mun ATC kortit ym, joten kortit olet lopettanut tekemisenki jo. Mut ilmoittaa saa, jos kiinnostaa.

Sitten tämä ihmeen pään ajatusvajaus on saanut aikaan sen, etten todellakaan keksi mitä aloittaisin kotona tekee puikoilla. Voisin harkita jämälangoista alkaa tekee itelleni todella pitkävartisia sukkia omilla kantapäälläni, mut siihen tarvii alkaa tonkia laatikkoa ja ettii sopivan sointusia lankoja.

Mut eipä tässä kai tämän ihmeempää nyt.Kotio pitäis mennä hieman siivoo.

Niin, mahtaako joku kiinnostaa myös noita mun hamahelmityöt? SIis niitä valmiita töitä mitä olen tehnyt?