Voiko sitä ihminen sanoa että on iloinen? Ehkä joku voi. Minä en.

Olen niin tyhmä ja idiootti ihminen, mitä maailmassa voi enää olla.

Mulle annettiin viel ke asti ns. armoaikaa... Mut luulen ettei oloni kohene ihan niin äkkiä. Joten kai se TYKS meikäläistä kutsuu. Nyt sain vihdoin tietää mikä mua vissiin vaivaa. Taitaa olla jonkin asteinen Anoreksia... tiedä häntä.

Lekuri sanoi että jollei mun mahani ala todella hyväksyy mitään, joudun tiputukseen, että jostain on pakko saada energiaa. Että nä yö valvomiset, heikotukset, pääsäryt ym johtuu siitä.  Ihan ku en ite tieny.

Kamalimpaa tässä oli äitille kertoa, kun pitää tytölle sit saada 24/7 hoitajaa. Tuntuu va ettei äitini tajua vieläkään. Eikö äitini halua tai ei hyväksy... Tiedä häntä, taas.

Olen tässä saanu pari huivia tehtyä mutta kuvia en ole jaksanu ottaa ja laittaa koneelle. Tarvii todella vkl:na stempata nii paljon että sain sen aikaa. Aloin myös eilen ottaa uuden projektin eteeni, tei 2. TOinen teen yksin ja toinen isän kanssa. Saa nähä mitä niistä seuraa...

Mut nyt päiväunille...