Ajattelin tässähiukan kirjoittaa tuntemuksia, samalla kun pannukakku (ylläri TAAS, sillä joka päivä on ollut) paistuu uunissa ja tyttö kattoo pikku kakkosta toises telkus. Postikin pitäisi hakea tähän päivään, mutta ei paljon innosta mennä laatikolle kun tietää ettei siel varmaan muuta ole, kun laskuja ja mainoksia. Voi olla hyvoin et joku eksynytkirjekin siel on,mut epäilen...

iin mun piti kirjoittaa tuntemuksista tai jotain sen tapaisista. Tässä kun ei tätä paljon sosiaalielämää ole, mut oma on syyni ja osittain sairauteni.

Olen tämän viikon kierrellyt eri ihmisten blogeis, jollekin laittanut jotain kommenttia, jos osaan kertoa jotain hänen töistä ym, ja joillekin en. Olen voinut saman ihmisen luonna käydä monet kerrat jo, mutta ei se nimi sellai mieleen jää, työt vaan. Olen saanut jonkin verta ideoita ym niin kortteihin kun käsitöihinki.

Olen huomannu että täällä vuodatuksessa on iso verkosto, jossa on iso porukka jotka pitäävät hyvää huolta toisista. Jos jonkulla katkeaa vaikka hius, niin hänellä on 10 ihmistä voivottelemassa ja stemppaamassa eteenpäin ym.

En tiedä paljonko mulla tämäkään kirjoitus auttaa. Kai sen että saan ees jollekin tai johonki purkaa tai kertoa miltä tuntuu.

Mulla ei pahemmin tota verkostoa täällä ole. Muutaman ihmisen kanssa olen ns. tiiviimmin yhteydessä tai sellai, miten se nyt sanotaan. Siihen sekin jää. Jotain muita ihmisiä täällä käy, mutta ei kommentoi,tai ainakin laskurista sen huomaa että kävijöitä on. Osa sitten ainakin yksi ihminen on joka laittaa jotain osoitteita, mist ei saa mitään selvää ym. ja toinen on, jolla ei ole ositetta, että voisin käydä häntä moikkaamassa. Hän on muutamia kertoja käynyt. Mut en viitsi sellai nimiä sanoa, sillä jollei nämähenkilöt halua niin esittäytyä, mutta mielessäni he ovat.

Muuten tähän päivään ei pahemmin mitään ole kuulunut. Yritin jonkun verta joulukortteja tehä vanhoista kaupan korteista, mutta en va jaksanut tehä. Kai mä sitten joskus ne valmiiksi saan.

Tyttö alko tossa tarhan jälkeen pärskii, joten saa nähä onko hän mummin jälkeen seuraava sairastaja...

Yöt menee melke myöhää valvoes ja sitten aamulla aikasi heräes. Päivisin en nuku. Pelottaa ajatuskin että mikä vaihe nyt taas on. Välillä olen pelottavan energinen va.

Mut kaipa käyn netlogis kattoo jos joku siel on ja seurailen välillä näitä muiden blogeja täällä taustalla.

Onneksi illalla tulee salatut ( mitähän aarolle mahtaa käydä. kuoleeko se ja ym) ja sitten tulee vikaa kertaa pikku julmurit (ensi viikolla alkaa suuri pudottaja joka on pakko kattoo) ja muistaakseni ysilt tulee maikkarilt rikos sarja ja subilt bb. Loppu illasta en sitten tiä.