sain päähäni, tyhmään sellaiseen, alkaa tekee tytölle liivihametta. Sitä kun on NIIN kivaa tehä kun ei ole mallinukkea ja kun ei ole ohjetta. Kaikki on mun omasta tyhjästä päästäni ja äitini on auttanut...

Nyt olen siinä vaiheessa että olen alaosan tehnyt ja aloitin eilen illalla jo hieman tekee ylää, tai no keskiosaa... En tiä kuinka hyvin kuvista näkyy...

Aloitin 100 silmukalla ja äiti sitten sanoi että lisää aina 25 silmukalla yksi. No lisäsin ja yritin sitten jotenkin ettei reikää tullu. TAitaa olla ihan mun oma juttuni...

Kun silmukoita oli ehkä yli tupla niin en enää lisännyt. Tein vaan eteen päin ja eteenpän. Loppujen lopuksi kun sitä oli n. suunilleen tarpeeksi tein yhen kerroksen nurjaa ja sitten päätin...

Eilen illalla aloin tekee sit sitä keskiosaa. Noukkisin silmukoita ja sitten aloin tekee ns. resoria. 2 o ja 2 v. En tee sitä pyöreäksi, vaan jätän auki ja ajatukseni on laittaa kauniit napit tai sitten vetoketju lopuksi.

TÄssä vaiheessa olen nyt...

350849.jpg350850.jpg

toivon että saa jotain selvää ees tästäkin....