Sitä pitäis mennä kotio siivoo, mut eipä oikein jaksa. Voit va kuvitella minkälaista siel on, kun olen sängyn koonnu ja lipaston. Pahvia siel, pahvia tääl. SIt sänky tuupattiin isän kans johonkin, pois tieltä ja lipasto jäi eteiseen. Onhan niille paikka ajateltu, mutta miten saisin energiaa, että saisin oman sänkyni olohuoneeseen ja neidin tavarat maikkariin? Muuten meidänm kämppään ei mahdu tavarat. Ja viel olis yks kaappi joka pitäis kasata.... Mutta kaipa tälläistä tämä yh elämä on. Ei ole miestä, joka auttais. Tällä hetkellä ei ole ees äitiä, sillä hä lähti eilen päivällä töihin ja on koko yön siel ollu ja saapuu tänään illalla joskus klo 22 kotio...

Huommenna kai sitten alkaa tulee se arki, sillä ptt alkaa pitkästä aikaa. TÄssä oli yli kk kesäloma ja huomenna tullaan taas... Hieman jännittää, mut onneksi tiedän että tämä kuka nyt tulee, ei ole mikään tiukkis...

Samalla tulevana viikolla tarvii aloittaa pikku hiljaa totuttaa neiti aamusin herämään ajoissa ja tekemään aamutoimet ajoissa (onhan hän normaalistikin heräilly ajoissa, mut miettii mitä milloin tekee) . Aamusin tarvii alkaa totuttelee puuroon taas, että jaksaa. Viel ei ole selvinny mikä neidin mahan kovettaa ja laittaa sattuu. JUoma maito on vaihdettu laktoosittomaan ja äitini joutuu antaa lääkettä välillä. Mä tosin olen hieman sitä vastaan, sillä eihän neidin suoli ala omatoimiseksi, jos sitä autetaan joka kerta lääkkeillä. No jaa.

Olen mä täällä käsitöitäkin tehnyt, koko ajan. Kuvia kun viel jaksaisin laittaa näytille. Noita pieniä töitä on tullu tehtyä. mut olen huomannu va, ettei muuta sellai tarvitse. Onhan tossa novitan uudessa lehessä monia sellaisia mitä vois tehä, mut katsotaan. Joudun tosin kai ne tekee muista ku novitan langoista, sillä järkevämpää on kuluttaa kotoota varastot ekana ja sitten vasta kaupan. Tosin olen mä tässä kaupastakin lankoja ostellu. Vaistomaisesti menee aina huomaamatta kattoo mitä alehyllyissä on. Tuol olohuoneessa viel komeilee se huovituspussi, jota vois laittaa valmiiksi ku äiti seuraavaksi pyykkejä pessee. Meil ku ei ole omaa konetta, ni on vaikeampaa huovittaa...

Mut kaipa vois hieman aikaa tässä nettailla ja sitten kattoa vaatteet niskaan ja yrittää mennä kotio siivoskelee....