Mahtaako se nyt sitten onnistua, meinaan tämä kirjoittaminen tänne. Tässä on kaikkea ollu. Meinaan ostin synttäri lahjaksi itelleni DIGIKAMERAN ja sisko kävi tossa samalla näyttämässä miten se tietsikkaan liitetään. Samalla hän söi mun synttärijätskit ja joi teetä.

SIt sisko kattoi tähän äipän koneeseen jotain juttuja ja tietenkin mä tyhmänä menin joka hetki yrittää koneelle kirjoittaa... Yksi pää kesät ja talvet :)

Oli mulla semmoisiakin asiaa... Mitä nyt tohon kameraan tulee, ni ei tarvi välittää. Teen kokeilukuvia koko ajan ja oon vahvasti huomannut että beni ei liiemmin pidä kameran kanssa poseeraamisesta. Oliko yllätys???

Äiti ja sisko pääsivät salakuvaan... Mut luuletteko että uskallan ne tänne näyttää???EN tosiaan. Voitte va arvata siskosta sen, että hä on samaa näköä kuulemma ku mä ja n. 30 kg pienempi.

Olen myös saanut pienen pistoksen noihin helmiin. Tosin yks kerta tossa tytön kanssa hamstraattiin tiimarista helmiaä ja olen niitä kasannu ahkeraan ja äitikin päätti kehuskella niitä taas. Tänään kävimme sinoopperissa ja ostin sieltä eri juttuja helmeilyyn. Ajatuksena piilee semmoinen, et isäni synttärit olisi tossa ensi kuun lopulla. Kuulemma silloin on pienoinen pippalot. Jos vaikka eksyisin tekee neidille jonkun korun sinne. Saisi sitten muut ihastella sitä. Oli kuulemma neidin ruotsinmatkalla viime kesäistä mun tekemäälakkia porukka ihastellut... Harvemmin meikä saa kehuja jostain tölistä ja silloin ku saan, otan kyl kaiken irti..

Sitten loppuun suuresti anteeksi lukuisista kirjoitusvirheistä. Juhlien kunniaksi hukutan itteni prosentteihin, yksin. Päivä on muuten ollu todella hikinen ja surullinen, joten kai saan edes jonkun huvin tästä että kädet ja ehkä jalat eivät tottele mua sillai miten haluan.

Tavataan huomenna, jollen eksy nyt muiden blogeihin kommentoimaan. Olen lukuisissa blogeissa pyörinyt enkä jaksa aina kommentoida jos tekstinä on, että on saanut jonkun merkinnän siltä ja tältä tai saanut paketin tolta... Mut jos merkittävää on, ni eri asia...

Toivottavasti älyän laittaaja painaa oikeasta napista, enkämeneja tuhoa tätä...