Moikka täältä kuumuudesta:

Viel on ongelmia kurkun kanssa ja sit on taas vaihteeksi mahanki kans ongelmia. Mut se maha on aika pieni homma ja ongelma. TOi kurkku on 24/7 ongelma. Kutisee ja on omituinen, ääni on viittä vaille poissa ja semmoinen. Juoda tarvii vähän väliä, muuten alkaa voimat menee ym. Että näin täällä.

Olen mä jaksanut kaupassa shoppailla , tosin uuvuuttavaa ja raskasta se oli. Kävimme meinaan IKEASSA. En mä sielt ostanut ku 50e  tavaraa. Suurimmat jäivät sinne viel. Hieman rasioita tuli hommattua, saa iida laittaa ainakin tohon isoon laatikkoon kaik hilukalut alhaalta korjuun. On sit helpompi tarha aamuna ettiä miten hiukset milloinkin laittaa. SIt ostin pienempiä rasioita, joihin saan laitettua vessan kaapista pumpulit ym terveystuotteet piiloon. Sit ostin pyykeille paikan (jos joskus tajuan semmoisenkin olevan) tosin tämä tietää sitä että HALUAN TON PESUKONEEN HELVETTIIN MAHD. PIAN!!! KUKA HALUAA??? Mitähän viel mä sielt ostin.... Pari pyyhettä koko 100X200. Ajatella minkälaista on käpertyä niihin suihkun jälkeen... SIt ontin 6 pientä kehystä (ajatuksena sitten syksyllä Iidan tarhakuvaan laittaa. Kumminki kuva laitetaan muutamille menee. On helpompi sitten suoraan kehykseen ja jos sai 3 kehystä 1.5 eukolla... Sit sain Ööö.. kaukoille paikan sit mitähän siel kassis sit viel oli... pari ovenvedintä (Iidan kirjoituspöytään yksi) ... SIt tietenkin Iitula sai pöytälampun... MAhtokohan viel jokin puuttua...???? Sori jos puuttuu... Tosta listasta voi kattoa kenelle tuli mitäkin... Ketähän taas ajattelin ????

Kävin Myllyssäkin taas... Iitula sai pari huppupyyhettä ja sit VIHDOIN ostin itelleni, siis ITELLENI jotain... PIKKU KASSIN. Menin siitäkin iha vararikkoon, sillä se maksoi peräti... 2 EUROA

No tässäpä tämä päivä.

Se perjantainen teksti... Ööö... Olin aika väsy ja hajalla koko pe päivän. Kaikki oli niin p:tä. Itkin koko päivän melkein, ku heräsin aamulla huonosti nukutun yln jälkeen klo 9.30 aikoihin... Kiirreellä jouduin lähtee myymään ja sieltä sitten kotiin ja menin nukkuu ja heräsin 15.30 aikoihin. Sain koko illan olla onneksi rauhassa ja isä piti yksin iidaa koko seuraavan yön. Tosin mutsi kertoi mulle sen ja sain sit tiedon. Isä oli sanonuit et kyl apuu pyytää jollei pärjää...
Mulla noita romahduksia on taas tullu. Äiti on ns. pakottamalla pakottanut mua joka paikkaan. Väsy on näkynyt kasvoilta ja muistakin, mut hampaat irvessä menen. Illalla sit romahdan sänkyyn ja kiitän että olen jaksanut.
Ti joku lääkäri soittaa mulle ja en tiä mitä sitten. Eipä se paljon voi mulle mitään. Epäilen et tekee mitään. Äiti on kattellu mun syömistä nyt ku haukkaa, ku näki ton pe tilanteen. Olen jotain aina syönyt joskus, mut muihin verrattuna aika vähän. Nytkin äiti lämmittää pitsaa keittiössä, mä jätän suosiolla väliin. Söin myllys patonkia ja helillä pari palaa piirakkaa, se riittää tähän päivään, kun sitä ennen ennen lähtöä kaupoille söin pari karjalanpiirakkaa ja pari pientä perunaa ja yhen juurespihvin... Jos loppu illan sit jois teetä tai vettä vaan. JAtkais huomenna kattomaan mitä kurkusta laitan alas. Jos mitään.

Iida eilen innostus, kun laitoin satu-cd:n soimaan kannettavaan, hänelle. Nyt ruinaa koko ajan et koska laitan taas. Hän ku nukahti kesken sadun eilen. Kellokin oli yli 22.

Iida haluais siskoni luokse yökylään. Tiän että hän haluais sinne ja muuallekin kylään, ilman äitiä tai mummia. Että hän saisi näyttää kuinka iso on. Harmi kun iidalla ei ole ketään ketä ottaisi joskus vaikka yheksi kerraksi kylään. Mummin luonna on jo arkipäivää. Olisitte nähnyt tytön ilmettä eilen aamulla kun tulin alas. Kun hän kertoi että oli saanut taatan kans olla kahestaan... Se oli todella iloista ja molemmista näytti sen, et he oikein komeili tapahtumaa.
Helille katotaan joskus, jos on aikaa. Epäilen ettei sitä iidalle ikinä löydy. Koska iidaa ajatellaan. Onneksi heli joskus ees päivä tai tunti kylään ottaa.

3 yötä on että iida lähtee ruotsiin. Kamala laskeminen oli tänään autossa enen kun helille mentiin. Iida sanoo jo, että perhoset jyllää mahassa ja hyvin huomaa kun ei pysy paikallaan ssekunttiakaan. Sit on alkanut possu ym tulee esiin, kun tarvii kaikki ruuat syä sormin tai ainakin tarvii muka kaikkeen sormilla koskea. Kermavaahtoa, margariinia ym. Kaipa se kuuluu tohon kehitykseen. Mutta piste on laitettava. Muutenkin neidistä on tullu neiti taas. Joskus ostin tossa pari pitki capria. Nyt neiti käyttelee niitä ulkona ja joka paikassa. Yhes vaihees tokasin et aurinko ruskettaa sun ihosi sitten pitsikuvioksi neiti va tokas että, nä on mun muotihousut .

Onhan tosta tytöstä voimaa silloin kun hän päätäni silittää kun itken tai tulee puskee syliin jos en heti huomioi. Iltaisin jos olemme, kainaloon käpertyy ja lähellä haluaa olla. Kumpa hä myös ymmärtäisi jos toisella on kuuma

MAhtoko tässä olla tällä eriin kaikki?? kaipa. Kiitos kun jaksoit lukea ja sellai.