Onko joku kenties myynny auringon taivaalta???

Ei maar. kaipa se joskus esiin tulee.

Mitäpä tässä. Tos ees olis noita puol valmiita töitä, joihin liittyi tytön toppi joukkoon tänään. Pitää äitin kans suunnitel miten olkahihnat saa siihen. niin ku siihen toiseenki toppiin.

Kotona laitoin korttitehtaan auki. Kaivoin papereita ja korttipohjia ym. Tarkoitus on alkaa taas yrittää myyda niitä kirppiskierroilla. Viime pe en päässy myymään, mut on mul 3 kertaa viel. Päätin laittaa kortit kansioon, sellaiseen valokuvalehtiöön. Siis se on a4 kokoinen läpinäkyvä sivu jossa on sit tilaa 4 kuvalle. Näin saan sit 4 korttia helposti näytille. SIt isommille korteille on sit varattu cd taskuja samalla periaatteella.

Viime yö oli taas tuskaa. Ei sit uni tullu mitenkään tai heräsin liian aikaisin. Horroksessa sitten nukuin vanhempien sängys, ku tyttö katto telkkua vieres ja koiruus koitti nuolla mut kuoliaaks :) Sit ei kestänyt ku pari tuntia, ku sanoin likalle että mennään kotio nukkuu. Koko ajan olisin nytkin valmis sänkyyn, mut en mee. Ei tätä ole jatkunu ku 3 yötä. Mahtaako ensi yö olla hyvä jo? Edellis yön heräsin ainakin siihen ku oli peitto tyynynä ja peittona oli petari. Mitähän mäkin olin ajatellu. No musta ei ikinä ota selvää, sillä olen hakannu yht ihmistä kesken kaiken ja olen ittekin hakanut talon rappauksia niin että veriset kädet olivat muistona. Olen aika huvittava välil unessa.

tyttö toi tänään kylmiöstä siideriä mulle ja käski juomaan se. EN juonu. Mulla on viel niitä siidereitä aikast moni ja pitäis koht mennä hakee kossu ja kola pullot, jos aijon synttärein ottaa.

Me ostettiin tytön kans ekana mansikoita ja sitten äiti osti. Olen sitten niitä syönyt, kun maha on ollu kipee. En kyl ihmettele, jos mun ruokavaliota kattoo. Ptt sais varmaan sydärin ku kuulis et elän pelkällä näkkärillä ja teellä. Nyt olen yrittänyt teetä vaihdella veteen tai kaakaoon, sillä jotenki tuntuu et toi kofeiini (vaikka onkin pieni) tekee närästystä tai jotain.

Olen huomannu täällä blogimaailmassa että on aika monia masentuneita ihmisiäja kuinka erinlaisia he ovat. Sitten olen alkanut vertaa itteeni ja se on sitten tietenkin saanut pahalle tuulelle. Nä äitin 7-22 työvuorot (hyvä vanhustenhuolto suomessa) ovat sit saanut kodin sekaisin sellai ettei paljon ite liiku eikä isäkään. Ulos ei viitti men, ku vettä alkaa heti tihuttaa ja ryöppyy niskaan. Telkkarista ei tuu mitään. Ni sitten va teemuki eteen ja kutimet. Mulla va ku en voi kauan ain tehä käsil mitään. nykyisin on tarvinut toi hemmetin käsi tukea tyynyillä, ettei särkis ja sitten tarvii jumpata sormia välillä.