Mä täällä kummittelen. Lisäsin sivulla olevaan LINKIT osioon lisää linkkejä. ja sitten hieman poistelin galleriasta kuvia....

Kovasti yritän miljoona, tai ainakin siltä tuntuu, työtä tehä yhtä aikaa. Puikoilla on 2 ympyrätakkia ( mun ja tytön), pahvilla on ikkunakoristeita ja suunnitteella on kesälakkeja tytölle ja langan värjäystä. Onhan niitä viel muutakin, mut en mä tällä hetkellä muista.

Pitäis ton koiruuden kanssa lähteä iltapisulle, jos se nyt tosta kuorsaamisesta jakselee. Aurinko vaan tekee tenän että tuntuisi että kello olisi vast puol päivä. SIlti hirveä väsymys vaivaa.

Kävin isän kans ostaa meille uuden lelun. Se tietää sitä että ensi tai tulevana kesänä meikä huristaa joko parvekkeel tai vanhempien takiksella huonekaluja siliäksi... Ja lopuksi maalaan ne. Eli suomeksi ostin onko se kulmahiomakoneen itelleni. Nyt tarvis vaan keksiä sille paikka. Noita työkaluja mulla on ihan kiitettävästi, mut ihme ja kumma, niitä aina tarvitaan. Nytkin pitäisi ottaa joku avain ja kiristää iidan etulokaria ja sitä heijastinta. Samalla kyl vois isän kans puhuu, jos katottais niitä apupyöriä ja sitä, jos niitä nostetaan.

Niin mä noita akkunakoristeita teen tuol olkassa ain silloin tällöin. Luulen et viikonloppuna teen niitä enemmän, kun joudun lapsenvahiksi. Onneksi ei tarvi ruokaa ajatella, sillä äiti on tänää väsänny toista kymmentä laatikkoa.

Mut kaipa tarvii lähtee koiruuden kanssa lenkille ja sitten alkaa kahtelee salkkareita ym. ALkaa olee jo päivistäkin sekaisin. Kaipa se johtuu siitä että ei tota ravintoa tule paljon käytettyä ja tänäänkin olen vasta aamulla tota laatikkoa syöny ja loppu ajan olen sitten nestettä ja yhen jätskin syöny. Siitä tä väsykin johtuu. Mut...

Iida muuten sai ekan askartelupaketin. Liityin siihen sinoopperin lasten puolelle iidan kans. Hän saa alkaa kelloa koristelee tossa joku päivä. Hyvään tarkoitukseen se tuleekin, sillä kotona ei ole ku kännykässä kello tai telkkarissa. Nyt saan sitten keittiöön, ihan tytön oma tekemä.

Mahtaako mä päästä siihen aikuisten kerhoon...

Ni ja iida sai pienen yll'ärilahjan sielt ja pääsee koristelee kauppakassia kynillä oman laiseksi. Samalla luin siitä tekstiilivihkosesta että olisi olemassa joku siirtokynä sydeemi. Vois sinoopperista joskus kattoo kuinka arvokas oikein on. Onhan meil noita kangasvärejä äitillä ja kaupast saa kangasta, jollen nyt ala äitin lakanoita koristelee :)

Mut nyt ulos ja lenkille :)