Sitä on aprillipäivä, eli ei mulle niin kiva päivä. Mulla on nyt 2 elämääni ilkeää aprillia ollut. Tai mistä tiedän onko pienenä ollu enemmänkin.

Ala-asteella ollessa isä ajoi yks aprillipäivän aamuna auton lunastuskuntoon. Oli kuulemma 20 sentistä kiinni että isää ei ole enää. Mutta onneksi kaikki ok.

Tänään rakas tyttöni on leikkauksessa. Häneltä poistetaan kitarisat. Isovanhemmat lähti viemään häntä, kun mä hermoilen niin paljon että sain itteni ns.kipeeksi. Puhuin tytön kanssa tossa aamulla että olen hengessä mukana ja sitten kun hän tulee kotiin olen hänen kanssa. Mä kun olen tämmöinen joka hermoilee pienestäkin.

Mietin tässä pitäisikö TYKSiin soittaa siitä tytön mahasta. Olen vissiin aikaisemminkin kertonut että hän kärsii ummetuksesta. Viime TYKS reissulla saimme movicol junioria jota ollaan pussillinen annettu aamuisin. Mutta olen huomannut että tyttö itkee silti vessassa kivusta ja sitten vessan jälkeen valittaa. Eli ns. se ei tunnu hyödyttävän. TYttö kun on niin iso jo, ettei halua kenenkään menevän sinne. Ollaan kokeiltu levolacia ja dubalacia, mut hyödyttömiä. Lääkäri on tarkistanut tytön ruokavalion, eli katottu paljonko maitoa käyttää ja mitä syö ja ne ovat ok. Katoin joskus aamutv:stä että ummetus voi johtua suoliston hermoston puutteesta. Onko joku kuullu tämmösestä?

Sit asiasta nakkisoppaan ennen ku otan kutimet esiin...

Mulle on tullu ihanasti tilaajia blogilistalle. Olis ihanaa tietää ketä on ollu niin ihana. Olen ite seikkaillut nyt muidenkin blogeis taas, kun olen ettinyt määrättyjä juttuja, esim villatakkiin hihan silmukkamäärän.

Yli viikko sitten aloittamani pyöreä villatakki on ihan ok vauhtia menossa eteenpäin. Usko viikonloppuna meni, kun huomasin tehneeni väärin ja joutusin puolet purkaa. Inhottavinta tässä on se, että ohje on tehty 7 puikolla ja mulla on 4 puikot, joten silmukkamäärä ei vastaa todellisuutta. Mut sitä tässä olen äitille sanonut että haluan tehä sitten toisen samantapaisen takin, tytölle sitten. Sitä on IHANAA tehä kun kuvio alkaa aika äkkiä hahmottua ilman ohjetta.

SIt olen muiden blogeist lukenut ja nähnyt neulottuja pitsiliinoja. Yhden ohjeen sain kun äippä meni ostaa uuden novitan. Jos jollakin on lisää niitä ohjeita tiedossa (mieluiten suomeksi) niin mulle vois vinkata. Pitää alkaa noit joululahjojakin kattelee pikku hiljaa. Se joulu tulee aika äkkiä vaikka ei ekana uskoisi.