Raha asiat alkavat ehkä nyt hieman onnistua, kun sitä lääkäriä hieman äitin kanssa pommitettiin. Mut on tämä ollu sitten niin voimia vievää ja itkuista touhua ettei vois uskoa ja samalla kun rämpii sitten toistuvasta masisjaksosta.

Tyttö tossa piti laulu esityksen mulle ja isoisälleen.TOsin hän hoilaa yht laulua koko ajan vaan, mut vissiin siinä on aika mont säkeistöä.

Pääsiäiskortteja olen tehnyt ja huomenna on PAKKOlaittaa niitä lähtökuntoon. Muutamia pääsiäisaskarteluitakin on tehty myös. Olen myös muutakin aherrellu. Pitäisi kuvia vaan ottaa jajulkaista niitä hieman.

Olen muiden blogeja taas käynyt kurkkimassa joka päivä välillä ja olen monen moista kivaa juttua nähnyt. Olen aikaisemmin äitille ehottanut että koristelisin tylsiä kukkapurkkeja servettejen kanssa, mutta jonkun blogis näin et hän on koristellu pelti ämpärin todella kauniiksi. Meinas ihan maailman isoin kateus syntyä...

Rairuohot sen kun jaksaa kasvaa.