1292491.jpg

 

YSTÄVYYS

Ystävyys on paras,
eikä sitä voi viedä
edes varas.
Ystävälle voi puhua,
kuin hän olisi samaa sukua.

Ystävyys on kaikki kaikessa,
niin kotona kuin koulussa.
Ystävään voi luottaa,
aina kun jokin suututtaa.

Ystävyys on iloa,
joskus myös surua.
Ystävän kanssa voi nauraa,
aina kun on hauskaa

1292530.jpg

Hyvä ystävä on paistetta päivän,<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

sillä karkoitat huolen häivän,

ystävä hyvä rikkaus on

kalleus ihana korvaamaton.

1292525.jpg

Minun  ystävä paras on,

hän on lahja korvaamaton.

Kun ystävän sain,

olin iloinen ain.

Ystävä kallein on.

1292523.jpg

Ystävä hyvä mulla on,

hän on aivan verraton.

Jos ystävää taas uutta mulle tarjotaan,

mä pidän siitä kiinni enkä aio kadottaa.

1292520.jpg

Ystävyys on kuin elämä ystävinä ainiaan.

Ei ystävyyttä ole kalliimpaa.

1292519.jpg

Minulla oli ystävä,

joka toi lämpöä.

Ystäväni parhain,

heräsi aamuin varhain.

Ystäväni lähti,

sydäntäni pisti.

Ystävistä kallein, kävi aina talleill.

Ystäväni tuli, lumi pois suli.

1292516.jpg

Ystävyys on elämän taikaa.

Salaisuudetkin kerrotaan.

Vaikka pikkuriidat sattuu,

ystävinä kannattaa olla.

1292513.jpg

Ystävyydessä ystävä kannattaa olla.

Älä sinä murehdi pidä hymy huulellasi.

Postissa kortti odottaa omistajaa.

1292510.jpg

Ystävä kallein maailmassa on. Ystävyys ei lopu, vaikka ei näkisi paljon. Voi kirjoitella,  jos ikävä tulee.

1292503.jpg

Hyvä ystävä on kuin helmi.
Aivan kuin helmeä etsiessä joutuu
avaamaan monia tyhjiä simpukoita,
joutuu tutustumaan ensin moniin ihmisiin
löytääkseen sen Oikean Hyvän Ystävän.

1292532.jpg

Ei missään ole sitä kauniimpaa,
ei missään ole sitä ihanampaa,
ei missään ole sitä rakkaampaa,
ei missään ole sitä onnellisempaa,
kuin on ystävyys!

1292537.jpg