Lunta on hieman sadellut taas tänään. Ihmiset liukastelee kaupungilla kesärenkailla, kun ei tajuu vaihtaa talvirenkaita.

Shoppailtua on tullu tänään ja rahaa on palannut mahottomuuksia.
Kävimme isän ja systerin kanssa Mälikkälässä olevassa uudessakirpparissa, mut ei siel mitään ollu, tai ei ainakaan sellaista mitä tai mikä ois mua kiinnostanut.
Sitä ennen kävin TAAS vanhassa synnyin paikassa tai kaupungin osassa pankissa ja otossa. Tuli siel tavattua myös isän entinen työkaveriki.

Talouspörssis ostin tarvikkeita Iidalle, jos hän vaikka alkais noita lehtiä leikkelee ja liimaa paperille niitä. Tähän mennessä hä on niitä isälle laittanut, mut jos nyt laittais kansioon. Ostinmyös leikekirjaan tai sit jos eksyun joskus tekee semmoisen niin siihen taskullisen kansion.

Motonetist Beni sai heijastinhihnan ja mä tyhjiä levyjä. Tarkoitus olisi polttaa kuvat koneelta levylle.

Lidlis ostin virkkauslankaa, siideriä ja kuviopaperia.

Eli rahaa on palannut ja eikä oo kauppaan menemistä vähään aikaa. Onneksi en sellai siel mitään tarvitsekaan, sillä mulla on kotona se mitä melkein tarvii, se vähäinen määrä.

Eilen illalla pesin benin ja poika alkoi täristä niin paljon pesun jälkeen että otin sitten peiton alle nukkumaan. Smiley

Kävijälaskurikin taas kettuilee mulle. Onko tuo mitenkään mahottomuus että joku joskus olisi mun kans samalla aaltopituudella....