Täällä yritän jotenkin pitää silmiäni auki. Aamulla oli herätys joskus 6 jälkeen ja patjalta siirto sänkyyn, jossa beni otti lukua n. 5 minuuttia ja siihen kivasti likka heräs. Onneksi sain hänet jotenkin nukkuu klo 7 asti.

Ei auttanut aamusuihku eikä varmaan litran tee. Siihen taitaa vaa auttaa pelkästään nukkuminen, jota voi tehä vasta, ku porukka lähtee.

Tossa ns. askartelinkin. Ostin briolta sellaista harrastelakkaa. Kokeilin nyt sitten miten sillä voi tehä, eli otin 3 tammenlehteä ja lakkasin ne. Otin paperilautasen ja siihen lakkasin yhen servettikuvion. Isä oli tuonu viime reissulta mulla puuklapin tai semmoisen, siihen sitten lakkasin 3 kuviota ja päätin et siitä tuli ihan hieno taulu, jossa on 3 nalle puh kuviota. Vielä ku mä reunat maalaan akryylimaalilla (jota ostin muutamia litroja kanssa) niin siitä tulee hieno taulu siskonpojalle jouluksi :)

Äiti toi töistä eilen jonkun viime vuoden allakan ja siinä on kauniita runoja. Ajattelin et voisin niitä kirjoitella tänne, sitten ku ehin ja jaksan.

EIlinen se nauha olikin jotain muuta ku niintä. Mut päätin isälle että aloin virkkaa siitä pyöreää patalappua. Ihan hieno siitä tuli ja taas tuli yks juttu joululahjaksi. Onneksi olen sanonut että teen TAAS, niin ku viime vuonna, sellai että teen yhteen isoon laatikkoon kaikki mitä sinne annetaan, tosin siskonpojalle tulee kai ihan oma. Mut se on sen ajan murhe sitten.

TÄytyy tossa kahtoo, ottaako isukki mun koneen siskolle mukaan, kun en yksin kertaisesti saa siitä mitään tolkkua. Mut ehkä mun aivot ovatki vaan lakossa.

Lakosta puheenollen, purkasin eilen sen iidan viimeksi tekemän tossun ja tein uuden. Sillä kaavalla, joita ajattelin tässä hieman enemmänki tehä ja kun kuulemma jokunen ihminen tossuja tarvii millon pyhiksessä tai sitten vieraat kotona. Äitin tarvii noi 3 huivit päättää ja mun kuvata ja niin he saavat ne sitten.

Mut eipä tässä kai tämän ihmeempää nyt. Pitäis ne pyykit kaappiin joskus saada ja muutenkin kotona hieman siivota. Maanantaina kun on ptt tulossa kuluttaa mun aikaani. ENsi viikolla iidalla on 2 vp tarhasta ja toinen niistä on hammaslääkäri päivä. Saa nähä mitä hampurissa käy ja mitä se sanoo...