Tutut vaatteet kiskaisin taas päälleni, Kun en uskalla toisia koettaa.... Koko viikko on ollu sama paita päällä, yötä päivään. En vaan kehtaa ottaa sitä pois ja mennä suihkuun kattomaan itteäni. Äiti on asiasta vihjassut jo, mut olen antanut sen mennä vaan toisesta sisään ja toisest ulos. Ei äiti ymmärrä mun tuskaani. Tai sitten hän ei haluu ymmärtää.

Pitäisi kaupunkiin illalla mennä tk tapaamaan. Ei sielkä ole mitään nannaa olla ja mennä. En tiä mitä teemme, mulla ei ainakaan rahaa ole, enkä haluu vanhemmilta sitä. Muuten meen ostaa jotain ja TAAS kadun sitä.

Pari päivää on menny suht hyvin syömisissä. EI ole sitä maanantaista överisyömistä ollu. KAi toi pää on hieman alkanut tajuu missä mennää.Onneksi kotona loppui kaurahiutaleet, ni ei ole niitäkään tarvinu ihan överisti syä. Menihän toi 2 pakettia parin viikon sisällä, vissiin. Söin meinaan suoraan paketista kuivana niitä hiutaleita, kun ei ollu enää muuta syötävää.

TAidan olla taas aika heikolla. Ensi viikolla on lääkäri ja saa nähä mitä sekin sanoo. ENhän mä ollu kuulemma kotiutuskunnossa sillon ku lähin. Mut tks:ään en mee. Ennemmin olen kotona.

Pari aamuu on kulunut pelkällä teellä. EN ole suuhuni muuta laittanut. Muutenkin olen ihan sairaasti juonu, että joudun öisin 2x herää vessaan. Verrattuna siihen että normaalisti pystyn 12 tuntiakin pidättää. Ehkä olen taas alkanut salaa vähentää syömisiäni ja korvaamaan ne juomalla. Teellä, veellä ja mehulla.

Äiti on jotain ruokaa tehnyt tonne. EN tiä mitä perunoiden kanssa on. Voi olla että laitan omat perunat soseeksi ja syön sitä vaan. JAksan ainakin sitten kaupungis olla.

Aloitin muuten Tiltulle talveksi lattia virkkaa. Ajatuksia on ihan älyttömästi päässä, kun vaan sais niitä toteutettua. Yks ihanuus oli, kun äiti kehui niitä eilisiä vaatteita joita tiltulle tein, Vaikka nyt niissä oli muutamia juttuja joita tarvii hienosäätää.

Tiltun nuha jatkuu, tai ehkä hieman pahenee. Mut on paljon iloisempi, mitä eilen. Illalla varmaan hänen väsy alkaa painaa ja kiukku astuu voimaan.

Pojat saapuivat kotiin lepolomalta. Poika oli ihan onneskukkuloilla ja heti alko kihnaamaan mussa...