Päivitin taas näitä sivuja ja pitäis joskus tosiaan jaksaa niitä myyntijuttuja laittaa, mut ei varmaan nyt oike jaksa.

Tänään olimme lasten messuilla ja tuli kassillinen kahmittua erinlaisia esitteitä ja valmispuuroja tai niiden hiutaleita, rasvoja, trippejä ym. Kiva ku tyttö syö puuron kanssa viel piltti sosetta, ni tulee niitäkin hyötykäyttöön. Ja voihan niitä eksyä johonki kakkuunki.

Pussitin tossa osan (yli 50) 3d kuvasarjaa. Osat on leikattu kokonaan jo, mut ei koottu ja osat on jotkut osat leikkaamatta. Huomasin vaan että eipä meikäläisellä sitten riittänytkään noi pari pussia noita mini grip pussia. Eli mulla taitaa sitten todellisuudessa olla yli 100 niitä kuvajuttua tossa laatikossa. Heh. Pitäiskö sittenkin koota ne. No kattelin yhtä niistä, mikä on aikast helppo leikata tai nopia ja se sopii ihan hyvin siskon pojan onnittelukorttiin viikon päästä.

Mut tämmöstä täällä päin. Yritän kerätä voimia taas, jos huomenna jaksan lähteä maalaismarkkinoille. Tosinm voi olla että olen saanut niin paljon siipeeni, etten mene yhtikäs mihinkään.

Tänään messuilla vaan sain jokun ihmeen kipukohtauksen. Äiti ulkoapäin näki mut siltä että mulla oli pääsärky. Mua vaan väsytti ja sattui mahaan. EI mikään muu. Mutta kun pääsin ulos, piristyin ja kipu lähti. Sisällä olin tosiaan ihan eri ihminen. Olisin voinu lyödä vetoa että olisi menny melke taju, jos olisin jäänyt.

Perjantaina kun yksi pikku tyttö talon vieressä oli laittanut jalkansa pyörän takapyörään (äiti ajoi), niin aloin voida todella huonosti. Ei siinä sellai mitään. Ei ollu verta eikä sellai. Mut kun lähdimme tytön kanssa sisälle, oli pakko mennä sänkyyn ja siinä sitten maailma pyöri ku vuoristoradalla ja tunsin naamani olevan ihan kylmä. Tyttö sitten otti ea vastuun musta ja tuli viereen höpöttää jotain niin kauan kun avoin silmäni ja nousin. Onneksi isä oli asunnossa, mut olohuoneessa.

Olen taas va saanut tälläisiä ihme juttuja, mistä en sellai ole saanut selvää miksi. Mulla on huolia harteilla, monta, joten mahtaako siitä sitten johtua. Mut miten mahan sitten saada ne huolet pois harteilta? Kuka pystyy saamaan isän parempaan kuntoon? tai tytön iloisemmaksi?