Miksi ihmisen pitää tunkea kurkusta alas kaikkea ja isoja määriä? Miksei voi olla sitä stoppia?

Ei veljet, mun laihutuksel kävi kivasti, kun olen eilen illalla tyhjentänyt soppakattilan ja karjalanpiirakkapussin ja tänään korppupussin ja kaurahiutalepaketin. Mitähän sitä viel tunkis kurkusta alas? Kun on koko ajan jumalattoman kova nälkä. EI auta vaikka joisi ennen yli puoli litraa vettä. VAikka joisi litran teetä tai mitä vaan. On vaan niin Helvetin moinen nälän tunne tai sellainen ettei ole pitkään aikaan syöny, että pitäisi syä taa ja taas....

Pelkään vaan että masennun näistä ahmimisista ja painosta sitten niin että vähennöän syöntiä ja lopuksi lopetan sen.

Aamulla huomasin taas yksien housujen lähtevän, kun iso perseeni eikä iso mahani antanut periksi. Joku kaunis päivä, mä heitän kaapista kaikki pienet vaatteeni pois. Mä en jaksa kattoa ja miettiä mikä menee milloinki ja mikä ei. Kuljen sitten pakkasella pelkilläalkkareilla, mut mua se ei haittaa. Onpa yksi syy, miksi ei tarvi nokkaa ulos laittaa.

Tällä hetkellä ei onnistu työt eikä mitkään. Olen tehnyt tossa toista kolmiohuivia, mutta en ole yhtikäs tyytyväinen sihen.Miksi olisin? Olisi paljon helpompaa että jätän langat ja kortit ja menen peiton alle nukkuu.

Nukkumisesta puheen ollen, nukuin puolentoista tunnin päikyt tänään ja silti voisin nukkua.