Mulla voi olla täällä kirjoitus virheitä. En ota itteeni, jos joku oikaisee siitä. Kiitos (oliko se) Pami, joka ystävällisesti mulla ilmoitti yhden virheen.

Mulla on osittainen Asperger, joten tämän kirjoituksen kanssa on välillä hankalaa. En vaan saa kaikkea oikein, vaikka kuinka yrittäisin. Luen välillä väärin tai sitten kirjoitan. Niin kun siinä maalaus pakkauksessa, joka nyt on muutettu oikein.

Että näin.

300 kuvan purkaus puhelimesta on kestänyt jo koht tunnin ja ootan että pääsisin muutakin tekee. Päivässä tarvii viel kaupunkiin mennä viemään sossuun sairaalalasku ja sitten kirjastossa käydä. Ulkona on mahdottoman mustaa, taas vaihteeksi.

Taidan vaan nyt tehdä niin etten sittenkään laita ihan viel noita kuvia tänne, vaan laittelen niitä illemmalla sittene.

Käden tilanteesta sen verta, että kipu on hellittänyt aika lailla, mutta voi johtua siitä että on saanut yön olla levossa. Illemmalla näkee sitten kuinka iso kipu valtaa. Mut en mä eilen pystynyt lopettaa käsitöitä. Olen kun takiainen niissä kiinni. EI se 3d kuvien leikkaaminen niin nannaa ole. Mut tapailemisiin...