Kaipa tämä elämä tässä jotenkin menee, jos on mennääkseen.

Tyksissä meni ihaN OK. Tytöllä polvet ja kyynärpäät ojentuu liikaa. Muuten ihan terve ja kehittynyt tyttö. Kasvanu oli va puoli senttiä, mut vuodessa on tullu yli 3 cm ja 2 vuotta sitten oli 97 cm.

Ilta on täällä kotona sitten vaan kulunut. Beni tossa oli makkaroita syömässä ja muutenki viihdyttämässä. Mä sitten olen ollu vaan ja yrittänyt keksiä jotain hiukanki järkevää tekemistä. Jos nyt mulla joskus ees on jotain järkevää tekemistä. Huomenna katon kai ne verhot akkunoihin ja sitten roudan tänne sen nojatuolin. Tai sit en tee yhtikäs mitään. TÄytyy kattoa millainen yö tulee sohvalla olee, kun en jaksa vaatteita heittää sängyst pois. Alan vissiin olee aika väsynyt jo, mutta nukkumaan en halua viel mennä.

Pitäisi joskus alkaa kattoo, mitä oikein tuolla mun ajatusmaailmassa oikein on. Tai ajatuksia siel on hirveesti, mutta en vaa saa niitä ulos mitenkään.

Kävin muuten kangaskaupassa taas vaihteeksi. Ostin 3 erinlaista kangasta. 2 fleeceä ja yks golleege. ajatuksia on siitä mitä teen niist.

Katotaan jos huomen alan purkaa tota puhelinta ja alan päivittää kuvilla tätä sivua. Alkaa olee aika tylsä, kun ei paljon ole kuvia. Mut tarviiko olla. Mut olisi mulla noita vailmiita töitä aika paljon. Pieniä ne on, mut onpa töitä ainakin. Voisin myös laittaa sitten vanhoista töistänikin kuvia. Äitiltä sain luvan alkaa julkasee myös hänen töitä. Hän ku on ahertanut yhen laukun kanssa koko kesän. Sitten ostin heijastinlankaa että hän saa laittaa tytön lapasiin.