Kirjastossa Suuria käsityölehtiä selailessa, löysin muutamia kaavoja joten lainasin ne ja voipaperilla sitten jäljensin ne muistiin. Silti olen vailla Iidalle paidan ja housujen kaavoja eli jos joku nyt sattumoisiin just nyt muistaa missä lehdessä olisi sellaiset helpot ja hienot, ni olisi ihanaa saada. Muuten mulla menee iäisyys ja äitillä hermot, kun juoksutan kirjastosta ain kasapäiten lehtiä kotiin ja yritän sitten muistaa niitä kuskata parissa viikos sinne takas...

Onneksi toi selkä/käsi on hieman parempi jo, ei ni kauhiasti satukaan vaikka liikkeitä rajoittaa. Mullahan on ton käden kans ollu jo pari vuotta ongelmia, mutta kun en millään jaksais mennä lääkäriin. Olen noiden jalkojen kanssa tapellu ihan tarpeeksi jo sillä ekan kerran olin leikkauspöydällä oik. nilkan kanssa kun olin 12 vuotias ja seuraavan kerran v. 2000 muistaakseni vapun aattona oik. polvi leikattiin. Sitten päätin olla ihan hissukseen 4 vuotta ja hommata lapsen ja ym. Kun taas v.2004 menin kirurdille polvisäryn takii. Hän sitten tutki ja sanoi et leikkaukseen ja samalla toinenki ja sit nilkka. No v. 2005 keväällä sain kutsun leikkaukseen ja silloin leikattiin molemmat polvet yhtä aikaa, JEE. ja marraskuussa nilkasta kiristettiin nivelsiteet, kun olivat kuulemma ihan loppu. Se hyvä puoli tässä on, että tiedän millainen olo milloinkin leikkauksessa on. Että en tuu pahoinvoivaksi ym. Mulla va verenpaine laskee minkä kerkee, enkä tosiaan ole päiväpotilas. Mä en meinaan turvallisusssyistä saa lähteä samana päivänä pois.

No just joo. Olin taas tekemässä siskon palapeliä. HEH. teemme isän kanssa sitä siel salaa ain. Sitten menimme muovitukkuun, mistä ostin papereita. Olisi tarkoitus hunteerata, jos kokeilisin ite tehdä tai koristella valkoista paperia vesiväreillä ym. Olisi hieman omanlaatuisempia ja kauniimpia. Lupasin Iidalle että teemme joku päivä niitä ja iida saa olla kans tekemässä.