Ajattelin tulla sertoo kuulumisia samalla myös toivottaa kaikille AURINKOISTA PÄÄSIÄISTÄ

2 päivää olen siivonnut kotia. Ostin eilen uuden imurin ja sitä olen kokeillut ja äitiki kokeili :(

Olen pessy, muurtanut ja hangannut. Eilen siivosin keittiön ja olohuoneen ja tänään äiti auttoi ikkunoiden pesussa ja mä laitoin muuta kämppää ja vessaa kuntoon. Viel olisi siivottavaa, mutta ei sitä jaksa millään.

Syömisen olen korvannut siiderillä, mikä on todella tyhmä juttu. Mut minkä mahan. Olen mä sipsejäkin syöny niin kauan että tulee todella huono olla. Tyhmä kun olen.

Mulla on vaan pienoinen ongelma... Sain iidan hameen valmiiksi ja sain hänen ns. topinki valmiiksi. Mitä ihme tekisin nyt.... ??? Pääni on niin sekaisin etten tiä mitä tekisin. Tässä tilassa ei paljon viitti alkaa leikkelee 3D kuvia eikä askartelee. PAkko on jotain alkaa keksii tekee langasta, muuten tulen ihan hulluksi kotona... Toi käsityö on tullu mulle melkein pakkomiele. Teen sitä kotona ja vanhemmilla. Katon telkkaria ja kudon. ajattelen kudontaa ym. Harmi va ku ei kädet tai sormet oike pidä siitä että kudon.

Olen huomannut että täällä on uusia kävijöitäkin käynnyt. Ehkä senkin vuoksi kun olen käynnyt heidän blogis. Olisin kiitollinen, jos uudet ja vanhat ihmiset ilmoittaisivat blogin osoitteen ainakin vieraskirjaani, ni voin käydä myös moikkailemassa teitä. Mulla ei paljon ole tietoa missä blogeissa mä milloinkin käyn, mutta aina olen perkkini jättänyt niihin kun eksyn. Olen keksinyt käyttää hakua ja sieltä niitä löytyy...

Mut nyt hakee pyykkejä ja sitten kotio siivoo